Tuesday, September 7, 2010

Syawal akan tiba


Sangat rancak sekarang umat islam mengirim ucapan salam aidilfitri. ada buat kad, ada beli kada, ada tempah kad. dah paling jimat sen adalah ucapan melalui internet, email, facebook, handbook, legbook dan sebagainya.

Pada mulanya saya tidak merancang untuk memberi ucapan sehingga tiba syawal nanti. akan tetapi terlalu ramai sudah mengirim padanya, dan saya cuma diam ja sampai ada yang terasa. Oleh itu. nah ini dia ucapan dari saya. Maaf atas segala kekurangan, yang terasa hati dengan saya, yang geram baca blog saya, dan pada semua yang kenal saya tidak kira siapa anda, pada orang2 yang saya selamba rock je saya ajak berborak. Pak cik, kakak2 abang2. Pakcik yang rajin lap lantai masjidilharam tu. saya ingat pak cik janggut putih umur dalam 60 an. bersungguh2 mengelap lantai masjid walapun dah berkilat lantai tu. Selamat menyambut aidilfitri dengan penuh kesyukuran dan kemenangan. Allahu Akbar!



No comments:

Post a Comment