Thursday, August 26, 2010

Lelaki Idaman Saya

Saya baru mengenali dia... dari kenalan baru saya..
Pertama kali melihat dia saya kurang yakin..
walaupun dia nun jauh disana, sangat JAUH... melabur +/- 7k jugak laa nak ke sana.
tapi hati kami DEKAT akan AGAMA yang dikongsi bersama...

Bila dia mula berkata saya rasa..saya rasa.. saya tau apa yang ingin dia mulakan.
Oh inti pati katanya sangat jelas, lenggok bahasanya sangat lembut...

Dia sedang berada dipuncak kerjaya, kerjaya yang membina iman, usahawan, pendakwah...
saya pasti ramai lelaki yang mencemburinya, wanita diluar sana berharap akannya... pakej yang ada padanya sangat lengkap. Segak, bergaya, putih bersih, senyuman manis.. tuah badan siapa yang memilikinya..

Cinta saya bukanlah padanya, saya hanya layak sebagai peminat dari jauh.
namun bagi saya biar jauh dimata, tetapi dihati tidak akan lenyap..

saya pasti anda tertanya siapa lelaki itu.. DIA boleh juga anda lihat disini

Video diatas adalah antara yang saya minati. :)

Awas kalau jatuh cinta padanya..... ^__^

* lelaki itu Sheikh Misyari Rashid Al-Afasy. Pendakwah Nasheed dari Arab Saudi.
tak perlu laa anda semua susah2 fikir siapa lelaki yang tersirat. Yang tersiratnya memang tak tersirat pun. sebab semua yang cerita disini adalah keluar secara spontan dan hanya yg tersurat. Saya recommend anda yang belum kenal artist ini, buka di youtube video - al-Mulk. anda mesti jatuh lentok dengan bacaannya. :)

2 comments:

  1. sedikit pembetulan: Shekh Mesyari berasal dari Negara kuawit bukan Arab saudi

    ReplyDelete
  2. owh! yeke.. thx for the info. saya pun tak baca bio dia lagi. dok ralit dgr lagu dia kat youtube jaa.. kita ni asal arab je. arab saudi jelaa tabuk.. he he he.

    ReplyDelete