Monday, August 30, 2010

Kerana Perut

sakit mata tak?

Menu baru lagi lagi lagi. Bashamill, pizza dan nasi arab (nasi buah pelaga). Maaf la tak sempat nak bagi semua rasa. saya cuma ada lagi 5 minit utk dihidangkan sebelum berbuka. kalau teringin nak rasa boleh ja..Doakan la kami dapat buka restoran Arab. hahaha.
Acara main masak-masak kali ini agak meletihkan kerana mlm sebelum itu saya tak cukup tidur, begitu juga incik Nabeel. ditambah lagi dengan sakit belakang yang sering mengejut diwaktu pagi, tak terbangun saya sehingga jam 11pagi nekad juga bangun kerana terfikirkan pizza yang dijanjikan.

Dalam jam 12 ke Carrefour . shopping punya laa lama sampai jam 3petang. berhempas pulas saya dan Hj. Nabeel memasak. berselang seli pergi solat. masing2 sgt serius dengan tugas yang pandai2 cari. ya. Demi masa.

Sekitar jam 6.30, sementara menunggu Bashamill masak didlm oven, kami menyediakan accessories pizza. waktu ini penuh la dapur dengan adik2 saya, masing2 menghias mengikut nafsu perut. jadinya pizza semua buncit2 dengan sos, isi dan cheese... pizza je buncit. kami maintain.. Alhamdulillah..

Selamat menjamu sambil mengabur mata. :D



No comments:

Post a Comment