Thursday, July 29, 2010

Menung satu


Salam semua. lama dah tak mengisi blog.. lately saya amatlah sibuk. Sibuk apa? Kaifarah tetamu.. jalan-jalan.. tapi bile dah lama sangat dok menyambut tetamu, kerja di pejabat pun sama naik.. jadinya..bile tetamu "bawa lari" parents saya bercuti lagi, tibalah masa mengadap kerja dipejabat.. takat buka fb tukar status dan (loghat kedah) leer..

Alhamdulilah.. masih sihat, bertenaga, bersemangat, masih waras dan masih ada punca rezeki. Masuk ni dah kali keberapa belas saya buka blog dan dok menongg.. ja. bukan takda isi..tapi tak terurai isi tu..

Oh ya, minggu lepas saya ke Banda Aceh. Masyallah..pergi melihat negara yang pernah dilanda mukjizat Allah banyak keinsafan. Mati terasa makin dekat, cukupkah amalku bila mati nanti? Ya Allah ampunkanlah dosa2 Hambamu ini..Insyallah dalam masa terdekat akan saya upload foto2 kenangan di sana.

Buat semua muslimin, muslimat.. semoga sentiasa berada dalam rahmat dan keredhaan Allah swt. Sempena bula syaaban ni..banyakkan selawat keatas junjungan nabi kita Muhammad saw. Sama2 kita persiapkan diri untuk menyambut bulan Ramdhan yang penuh berkah, semoga Allah swt memberi umur yang panjang dan kesihatan yang baik dan dapat kita manfaatkan bulan Ramadhan akan datang dengan mengagungkan kebesaran Allah dan memohon ampun serta taubat dariNya. Amin..

No comments:

Post a Comment