Sunday, November 14, 2010

Kunci Kejayaan

Seperti hari-hari Ahad sebelum ini, memang terasa singkat kerana keesokannya adalah hari kerja. Hujung tahun adalah hari yang sibuk melayan kerenah pelanggan yang kebanyakkan akan tekan kita sampai rasa nak penyet. (tempah last minit).

Lumrah berniaga. Kesabaran adalah faktor yang penting. tidak kira anda bos atau kuli. kedua-duanya bergantung antara satu sama lain. Selain dari sabar dalam aspek pekerjaan, Sifat sabar ini juga perlu ada dalam setiap jiwa manusia. Percayalah bila anda tidak sabar seperti terus memarahi seseorang, anda akan rasa bersalah kemudiannya, walaupun memang salah dia, anda akan rasa rugi kerana menegur dengan cara biadap.

Dalam posting ini sepatutnya saya akan upload gambar saya bermain-main ditapak projek saya. Saya terlalu excited utk letak gambar itu, malangnya saya sudah pun pindahkan koleksi album itu dikomputer pejabat. sekarang saya sabar hingga esok, itupun kalau ada ruang untuk saya buka internet.


No comments:

Post a Comment